Pages

Ads 468x60px

Gripken Yapılması ve Yapılmaması Gereken Sporlar

Bazı durumlarda spor ve egzersiz yapmak daha sağlıklı olabilir. Grip ve soğuk algınlığında hangi egzersizler yapılmalı, hangileri yapılmamalı?

Tavsiye edilen spor ve egzersizler.

Yürüyüş. Çok soğuk olmayan ortamda sıkı giyinerek 20 dakikalık orta tempoda yürüyüş size iyi gelecektir. Enerji verir, bağışıklığı destekler hatta çabuk bile iyileştirebilir.

Jogging. Normal tempoda kendinizi zorlamadan koşun arada zıplayın. Hastalığa da iyi gelecek canlılık getirecektir. Tekrar eskisi gibi dinç hissedeceksiniz ve grip belirtileriniz geçecek.

Yoga. Soğuk algınlığı gibi enfeksiyonla mücadele etme durumlarında yoga fiziksel ve ruhsal olarak dayanağınız olacak. Nefes ve germe egzersizleri sağlık verecektir.

Tavsiye edilmeye spor ve egzersizler.

Aralıksız tempolu koşu. Hastalık halinde yorgunsunuzdur ve asla bu gibi ağır sporları yapmamalısınız. Kendinizi daha kötü hissedebilirsiniz. Koşun ama hafif bir koşu olsun.

Spor salonunda aletleri kullanmak. Diğer insanlarla yakın temas hastalık döneminde sakıncalıdır. Ayrıca bu aletler yoğun tempo ve kuvvet gerektirir.

Ağırlık kaldırma. Performansınız yetmeyeceği gibi hastalığınız kötüleşebilir. Baş ağrısı, kaslar yırtılma gibi etkilerle karşılaşabiliriz. .Kaynak.7gunsaglik.com.tr,

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...